Ez volt lakberendezési stúdiónk első home staging projektje 4 évvel ezelőtt. A home staging filozófia és módszer megtanulása után a gyakorlatban is módunk volt kipróbálni ezt a koncepciót. Egy ismerősünk épp végzett ennek a belvárosi kis lakásnak a felújításával és mivel gyakran szembesült vele korábban, hogy a felújított, de üres, lélektelen ingatlanok hajlamosak pangani a piacon vagy hasonló, de berendezett lakások magasabb áron cserélnek gazdát, úgy döntött, hogy szán még némi budget-t a berendezésre, stylingra és marketingre és ránk bízza az értékesítést is.
A home staging ugyanis egy komplex rendszer: nemcsak lakberendezést takar, hanem az ingatlant piaci terméknek tekinti és mint ilyen, komoly figyelmet fordít a marketingre és a professzionális, felkészült ingatlan értékesítésre. Mindezt a gyorsabb és magasabb áron történő eladásért. Mindegy, hogy milyen lakásról vagy szó, hogy hol van, a home staging technika minden – legalább jó állapotú – lakás esetében működik. Ha az állapot nem éri el a „jó” szintet, előtte lakásfelújítást érdemes csinálni, utána jöhetnek a klasszikus értelemben vett home staging fogások.
Márti marketing közgazdász, stylist és lakberendező végzettségei Emese lakberendező és ingatlanszakértő múltjával párosulva egyedülálló tudást és tapasztalatot jelentenek a rájuk bízott projektekben.
A home staginggel kapcsolatban fontos megérteni, hogy amit az ember pluszban rákölt a lakásra apróbb munkák, bútorok, lakásdekoráció, stb formájában, azt bele lehet építeni az árba, sőt, a lakberendező munkadíját is, ha pedig maga végzi valaki a home staginget, akkor a saját idejét, erőfeszítései is beárazhatja, a piac boldogan meg fogja fizetni a kész megoldást.